loading...
لذت دانلود با جَوَزم دانلود
پیام نگار
آخرین ارسال های انجمن
محمد قاسمی بازدید : 192 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)




Download 320


Download 128





متن آهنگ


بیا دختر بیا این ور منو کشتی دختر بندر

روسریت نیفته از سر منو کشتی دختر بندر

بیا جونم بیا دلبر منو کشتی دختر بندر

تو بگی دستم و سفتم منو کشتی دختر بندر

.

.

بیا لب دریا تنها خودم میشم فدات

تو عزیز جونی میدونی دل و میدم برات

پا به پای من باش تنهاش نمیزاری دلم و

میمونی با من تو این دلم و نمیزاری تنها

بیا دختر بیا این ور منو کشتی دختر بندر

روسریت نیفته از سر منو کشتی دختر بندر

بیا جونم بیا دلبر منو کشتی دختر بندر

تو بگی دستم و سفتم منو کشتی دختر بندر

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت ما چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 250
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 935
  • بازدید سال : 19,719
  • بازدید کلی : 186,660
  • خبرنامه

    با نوشتن ایمیل در کادر زیر آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت نمایید:



    آدرس ایمیل خود را وارد کنید :